2009-04-19

Mediniai žaislai tavo atžalai

Nors prieš 20 metų mano amžiaus žmonės jau sūpuodavo vaikus, aš dar nesijaučiu subrendęs tokiam žingsniui. Bet kaskart eidamas pro žaislų parduotuvę stabteliu bent dešimčiai minučių, kad apžiūrėčiau visas naujoves. Taip, teisingai, lyg mažas vaikas. Ir visiems išduosiu, kad man labiausiai patinka mediniai žaislai. Tikiuosi, jog mano atžalos netaps piktais snobais ir mėgausis mano vaikystės džiaugsmais, nes jie tikrai turės medinių mašinyčių, medinių kaladėlių ir net didelį medinį arkliuką. Ech, net jei jie nesupras, kuo mišku kvepiantis lėktuvėlis geriau nei plastiku atsiduodantis kinietiškas produktas, aš džiaugsiuos savo namuose turėdamas tokių daikčiukų.

Tiesa jei ir jūs savo mažyliam norite nupirkti kažką natūralaus ir lietuviško, žvilgtelėkit į arbo.lt . Galbūt rasite ypatingą dovaną tiek savo berniukui, tiek mergaitei.

2 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Labai daug medinių žaislų yra www.medinisarkliukas.lt, žvilgterkit ten

jasonbob rašė...

yeezy 700
kate spade outlet
hermes belts
kevin durant shoes
yeezy
supreme clothing
nike air max
balenciaga
lebron 17
vapormax
xiaofang20191225

Rašyti komentarą